Najtaniej kupisz w CHODNIKLITERACKI.PL

62.86 zł 79.00 zł 20% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Małgorzata Bartosik-Purgat

ISBN:
9788301201944
Ilość stron:
368
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2020
Oprawa:
Miękka
Cena katalogowa:

79.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni CHODNIKLITERACKI.PL

CHODNIKLITERACKI.PL 62.86 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj, Łódź, Poznań, Skawina, Wieliczka, Wrocław, Warszawa
TANIAKSIAZKA.PL 63.97 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
MATRAS.PL 64.01 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
MATFEL.PL 67.79 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Kraków.
GANDALF.COM.PL 71.04 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru zamówień: Łódź
GILDIA.PL 71.10 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa
SWIATKSIAZKI.PL 73.60 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.

Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.

W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych - z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków,

a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.

Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Pozostałe książki Małgorzata Bartosik-Purgat

Nowości wydawnicze

Osiągnij UPTIME

LAURA MAE MARTIN
Data premiery: 2025-01-17

Forget me not

DAGMARA JAKUBCZAK
Data premiery: 2025-01-17

Baron

KRZYSZTOF JÓŹWIK
Data premiery: 2025-01-17

Miasto łotrów

WERONIKA WIERZCHOWSKA
Data premiery: 2025-01-16

The Front Runner

ELSIE SILVER
Data premiery: 2025-01-16

Śmierć w jej dłoniach

OTTESSA MOSHFEGH
Data premiery: 2025-01-15

Uwierz jej

MAX CZORNYJ
Data premiery: 2025-01-15

Serca za burtą

BECKY DEAN
Data premiery: 2025-01-15

Outmatched

SAMANTHA YOUNG, KRISTEN CALLIHAN
Data premiery: 2025-01-15

You Are My Hope

AGNIESZKA KARECKA
Data premiery: 2025-01-15

Zatrzymaj mnie. Dark Ivy. Tom 2

NIKOLA HOTEL
Data premiery: 2025-01-15