|
|
|
PASKARZ.PL |
52.85 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa |
MATRAS.PL |
53.61 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj |
TANTIS.PL |
55.99 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała |
CZYTAM.PL |
57.13 zł
|
do sklepu
|
Tylko wysyłkowo. |
TANIAKSIAZKA.PL |
60.46 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł. Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka |
GILDIA.PL |
66.60 zł
|
do sklepu
|
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa |
Współczesny świat zmusił wszystkich do poznania zarówno zalet, jak i wad dostępnych kanałów social mediów, a osoby pracujące na etatach musiały zapoznać się z content marketingiem (rodzajem strategii marketingowej, która jest stosowana w sieci, aby zachęcić klientów do zakupu określonego produktu firmy). Nowa sytuacja wymaga zapoznania się z zasadami tworzenia strategii marketingowych oraz korzystania z social mediów i dlatego warto zapoznać się z treścią książki autorstwa Barbary Stawarz-Garcíi "Content marketing i social media".Strategia marketingowa ma na celu zaoferowanie klientowi treści, która pozwoli zyskać w nim aktywnego zwolennika, promującego markę. Content marketing przybiera zwykle postać treści (w różnej formie: filmiki, artykuły czy prezentacje) interesującej dla klienta. Stworzona treść musi trafić do zainteresowanych osób poprzez odpowiednie kanały dystrybucji (w tym social media).Barbara Stawarz-García prezentuje, jak stworzyć strategię content marketingową, ale również jak zorganizować społeczność wspierającą markę w social mediach. Osoby początkujące w tej tematyce dowiedzą się m.in.:* jak powinien wyglądać proces komunikacji w social mediach,* co oznacza dojrzewanie leadów czy automatyzacja działań content marketingowych.Książka ta jest przeznaczona głównie dla osób, które zajmują się PR-em lub komunikacją i tworzeniem marki, social media managerów, ale także dla właścicieli firm, osób prowadzących własne blogi czy dziennikarzy. Zaletą tej pozycji jest jej poradnikowy charakter, konkretna treść dla osób działających w sieci oraz zaktualizowana zawartość, o czym świadczy np. opis sposobu komunikacji skierowanej tylko do kobiet (femvertising).