Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

52.29 zł 59.00 zł 11% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

Opracowanie Zbiorowe

ISBN:
9788301179816
Ilość stron:
240
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2014
Oprawa:
broszurowa
Format:
16.8x23.8cm
Cena katalogowa:

59.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 52.29 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
PASKARZ.PL 53.28 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru zamówień: Kraków, Białystok, Gdańsk, Częstochowa, Kłaj, Lublin, Łódź, Poznań, Radom, Wrocław, Opole, Wieliczka, Warszawa
TANTIS.PL 53.79 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
SWIATKSIAZKI.PL 53.90 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. W księgarniach w całej Polsce
MATRAS.PL 53.99 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Zamówienia do 24,99 zł koszt odbioru 4,99 zł. Zamówienia do 59,99 zł koszt odbioru 2,99 zł. Zamówienia od 60zł koszt odbioru 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Katowice, Kraków, Gdańsk, Łódź, Warszawa, Wrocław, Poznań, Częstochowa, Lublin, Opole, Kłaj
GILDIA.PL 57.60 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.




Nowości wydawnicze

W krainie bogów i syren. Legendy Łęgów Odrzańskich

KONRAD HAMKAŁO
Data premiery: 2025-04-22

Ostatni nokturn. Pani na wrzosowisku. Tom 2

LUCYNA OLEJNICZAK
Data premiery: 2025-04-22

Mężczyźni Konstancina. Tajemnice Konstancina. Tom 5

EWELINA ŚLOTAŁA
Data premiery: 2025-04-22