Najtaniej kupisz w TANIAKSIAZKA.PL

89.06 zł 104.00 zł 14% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
Kanały marketingowe

ISBN:
9788301137397
Ilość stron:
651
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2002
Oprawa:
Miękka
Format:
17.0x24.0cm
Cena katalogowa:

104.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni TANIAKSIAZKA.PL

TANIAKSIAZKA.PL 89.06 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Osobiście można odebrać zamówienia powyżej 24,99 zł. Dla zamówień 24,99 - 98,99 koszt 4,90 zł. Zakupy powyżej 99 zł koszt 0 zł.
Punkty odbioru: Białystok, Bielsko-Biała, Częstochowa, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Grajewo, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łomża, Łódź, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Rzeszów, Suwałki, Szczecin, Świdnica, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zabrze, Zielona Góra, Zielonka
TANTIS.PL 91.59 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Bielsko-Biała
CZYTAM.PL 94.17 do sklepu
Tylko wysyłkowo.
GILDIA.PL 98.10 do sklepu
Możliwy odbiór osobisty. Punkt odbioru: Warszawa

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.




Nowości wydawnicze

Słaby punkt. Haker. Tom 3

EMILIA SROKA
Data premiery: 2025-03-31

Głoś to na górze

JAMES BALDWIN
Data premiery: 2025-03-27