Najtaniej kupisz w SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

77.70 zł 259.00 zł 70% taniej
Przewiń aby zobaczyć więcej cen.
MARKETING RESEARCH AN APPLIED APPROACH + CD Malhotra Naresh K., Birks David F.

MARKETING RESEARCH AN APPLIED APPROACH + CD Malhotra Naresh K., Birks David F.

Malhotra Naresh K., Birks David F.

Format (cm):
192 x 262 x 36
Ilość stron:
864
Oprawa:
miękka
Producent:
Pearson
Cena katalogowa:

259.00 zł

Książkę najtaniej kupisz w księgarni SKLADNICAKSIEGARSKA.PL

SKLADNICAKSIEGARSKA.PL 77.70 do sklepu
Tylko wysyłkowo.

This 3rd edition of Marketing Research: An Applied Approach forms a comprehensive, authoritative and thoroughly European introduction to applied marketing research and covers both quantitative and qualitative techniques in depth. Marketing Research: An Applied Approach is aimed at students studying marketing research at undergraduate and postgraduate level.




Nowości wydawnicze

Japonia. Od anime do zen

MARCO REGGIANI
Data premiery: 2025-03-26

Lato tajemnic. Klub Martini. Tom 2

TESS GERRITSEN
Data premiery: 2025-03-26

Góry śpiewają

NGUYEN PHAN QUE MAI
Data premiery: 2025-03-26